onsdag 14 mars 2012

Nagellack från Priti NYC

I morse kom ett paket med produkter till webb butiken som jag med spänning har väntat på!
Jag sprang ut i bara nattlinnet för att inte missa post gubben haha han fick sig nog en chock...

Giftfria Nagellack från Priti NYC



Sojabaserad lackborttagning luktar inte starkt!


 Som små karameller
Vilken färg väljer du?

När jag hittade dessa giftfria nagellack från Priti NYC vart jag super glad - jag bara måste sälja såna i shoppen kände jag!
Jag älskar färg och jag har en dotter som tjatar om att få ha nagellack men när man vet hur giftigt och dåligt det är med de konventionella lacken känns det aldrig rätt att köpa och än mindre att kladda på sig eller sitt barn. 
Dessa är ju att likna med kalorifria godisar - inga negativa följder :)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar