fredag 23 mars 2012

Söt påsk uggla

Länk

Innan jag fick barn skulle jag ha spytt på den här ugglan, jo det är sant :) Men någonting hände när min första lilla tjej kom till världen, sakta men säkert fick jag putti-nutt dille (Jo det heter så på riktigt :) )
Jag har funderat mycket på det här - Vad hände egentligen?
Innan vi fick barn bodde jag i London i mer än 10 år, där jobbade jag inom mode, nattklubbar och därefter som administratör på Microsoft. Mitt i smeten hela tiden- fart och händelser från morgon och kväll kan man säga, och jag var rätt tuff som person. Och det skulle de som känner mig säga att jag varit sedan tidig ålder -tuff som person. När jag sedan blev gravid bestämde vi oss för att flytta hem, mannen som är född i Brasilien hängde med. Och när jag väl kom hem igen kändes det som en STOR utandning och jag vart helt "mjuk" på många plan. Jag ser detta med att jag bejakar min barnsliga sida och att jag dras till söta saker, fungerar som en sorts motpol till mitt tidigare liv. Så jag fortsätter med mitt putti-nutt tills det går bort. Och för er som känner att hjärtat hoppar till av glädje när ni ser denna uggla har jag goda nyheter - den går att ladda ner och skriva ut HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar